Podaczas konferencji Oracle OpenWorld w San Francisco, firma Oracle zaprezentowała system Oracle Fusion Customer Relationship Management (CRM) w wersji przeznaczonej do wdrażania w chmurze publicznej - jest to obecnie najbardziej zaawansowany system CRM działający w chmurze.
Przeznaczone do wdrażania w chmurze aplikacje CRM klasy korporacyjnej firmy Oracle, wchodzące w skład przedstawionej ostatnio oferty Oracle Public Cloud, zapewniają korzyści, których klienci oczekują od produktów SaaS (software as a service - oprogramowanie udostępniane jako usługa), bez ograniczeń typowych dla starszych rozwiązań SaaS CRM. Oferują wszystkie znakomite możliwości najbardziej zaawansowanych aplikacji Oracle w prostym abonamentowym modelu cenowym - model ten nie wymaga zakupu sprzętu ani asysty technicznej do oprogramowania.
Oracle Public Cloud to środowisko przetwarzania w chmurze klasy korporacyjnej, które oferuje klientom korzyści oczekiwane od rozwiązań SaaS (software as a service - oprogramowanie udostępniane jako usługa) i PaaS (platform as a service - platforma udostępniana jako usługa), bez ograniczeń typowych dla rozwiązań niszowych. Środowisko to oferuje wszystkie znakomite możliwości najbardziej zaawansowanych technologii i aplikacji Oracle w prostym abonamentowym modelu cenowym - model ten nie wymaga zakupu sprzętu ani asysty technicznej do oprogramowania.
Usługa Oracle Fusion CRM Cloud pomaga specjalistom ds. sprzedaży wyprzedzić konkurencję poprzez inteligentniejsze planowanie, prognozowanie, współpracę i finalizowanie transakcji. Wbudowane w system funkcje analityczne zapewniają pełny wgląd w planowanie sprzedaży i zarządzanie jej wydajnością, dzięki czemu przedstawiciele handlowi i szefowie ds. sprzedaży mogą inteligentniej prowadzić sprzedaż.
Oferowane przez firmę Oracle usługi przetwarzania w chmurze są oparte na technologii Oracle i obsługują różne wybierane przez klientów modele wdrażania, zapewniając możliwość przenoszenia pomiędzy środowiskiem chmury publicznej, chmury prywatnej i środowiskiem w siedzibie klienta.
Usługa Oracle Fusion CRM Cloud zapewnia najlepsze w swojej klasie możliwości zarządzania kontaktami z klientem (CRM), co ułatwia inteligentniejsze prowadzenie sprzedaży. Usługa ta zapewnia klientom następujące możliwości:
integracja zarządzania obszarem sprzedaży za pomocą zarządzania planami sprzedaży, aby pomóc działom handlowym w optymalizacji przydziału zasobów;
• Połączenie informacji o klientach i danych głównych dotyczących produktów ze wszystkimi procesami CRM - to pierwsza taka możliwość w rozwiązaniach CRM działających w chmurze;
• Udostępnienie skonsolidowanego centrum obsługi klienta dla wszystkich procesów biznesowych CRM, obsługiwanego przez wspólny, kompleksowy widok informacji o kliencie;
• Pomoc dla handlowców ułatwiająca skupienie wysiłków na rozwiązaniach potrzebnych klientowi dzięki analizie białych plam w ofercie produktów przeznaczonych dla określonych klientów;
• Usprawnienie procesu generowania sugestii handlowych poprzez zarządzanie rozmowami z klientami z wykorzystaniem wielostopniowych kampanii i standardowego procesu kwalifikowania sugestii handlowych.
Źródło: Oracle
Skomentuj na forum