Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Aktualności

Oracle Fusion CRM - CRM przeznaczony do wdrażania w chmurze

Podaczas konferencji Oracle OpenWorld w San Francisco, firma Oracle zaprezentowała system Oracle Fusion Customer Relationship Management (CRM) w wersji przeznaczonej do wdrażania w chmurze publicznej - jest to obecnie najbardziej zaawansowany system CRM działający w chmurze.


Przeznaczone do wdrażania w chmurze aplikacje CRM klasy korporacyjnej firmy Oracle, wchodzące w skład przedstawionej ostatnio oferty Oracle Public Cloud, zapewniają korzyści, których klienci oczekują od produktów SaaS (software as a service - oprogramowanie udostępniane jako usługa), bez ograniczeń typowych dla starszych rozwiązań SaaS CRM. Oferują wszystkie znakomite możliwości najbardziej zaawansowanych aplikacji Oracle w prostym abonamentowym modelu cenowym - model ten nie wymaga zakupu sprzętu ani asysty technicznej do oprogramowania.

Oracle Public Cloud to środowisko przetwarzania w chmurze klasy korporacyjnej, które oferuje klientom korzyści oczekiwane od rozwiązań SaaS (software as a service - oprogramowanie udostępniane jako usługa) i PaaS (platform as a service - platforma udostępniana jako usługa), bez ograniczeń typowych dla rozwiązań niszowych. Środowisko to oferuje wszystkie znakomite możliwości najbardziej zaawansowanych technologii i aplikacji Oracle w prostym abonamentowym modelu cenowym - model ten nie wymaga zakupu sprzętu ani asysty technicznej do oprogramowania.

Usługa Oracle Fusion CRM Cloud pomaga specjalistom ds. sprzedaży wyprzedzić konkurencję poprzez inteligentniejsze planowanie, prognozowanie, współpracę i finalizowanie transakcji. Wbudowane w system funkcje analityczne zapewniają pełny wgląd w planowanie sprzedaży i zarządzanie jej wydajnością, dzięki czemu przedstawiciele handlowi i szefowie ds. sprzedaży mogą inteligentniej prowadzić sprzedaż.

Oferowane przez firmę Oracle usługi przetwarzania w chmurze są oparte na technologii Oracle i obsługują różne wybierane przez klientów modele wdrażania, zapewniając możliwość przenoszenia pomiędzy środowiskiem chmury publicznej, chmury prywatnej i środowiskiem w siedzibie klienta.

Usługa Oracle Fusion CRM Cloud zapewnia najlepsze w swojej klasie możliwości zarządzania kontaktami z klientem (CRM), co ułatwia inteligentniejsze prowadzenie sprzedaży. Usługa ta zapewnia klientom następujące możliwości:
integracja zarządzania obszarem sprzedaży za pomocą zarządzania planami sprzedaży, aby pomóc działom handlowym w optymalizacji przydziału zasobów;
• Połączenie informacji o klientach i danych głównych dotyczących produktów ze wszystkimi procesami CRM - to pierwsza taka możliwość w rozwiązaniach CRM działających w chmurze;
• Udostępnienie skonsolidowanego centrum obsługi klienta dla wszystkich procesów biznesowych CRM, obsługiwanego przez wspólny, kompleksowy widok informacji o kliencie;
• Pomoc dla handlowców ułatwiająca skupienie wysiłków na rozwiązaniach potrzebnych klientowi dzięki analizie białych plam w ofercie produktów przeznaczonych dla określonych klientów;
• Usprawnienie procesu generowania sugestii handlowych poprzez zarządzanie rozmowami z klientami z wykorzystaniem wielostopniowych kampanii i standardowego procesu kwalifikowania sugestii handlowych.

Źródło: Oracle
Skomentuj na forum

 

Logowanie i rejestracja