Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Aż 95% firm obawia się o bezpieczeństwo w chmurze publicznej
Aż 95% firm obawia się o bezpieczeństwo w chmurze publicznej

Jak wynika z opublikowanego przez Fortinet dokumentu „2023 Cloud Security Report”, w chmurze publicznej znajduje się już ponad połowa danych prawie 40% ankietowanych przedsiębiorstw. W ciągu najbliższych 12-18 miesięcy odsetek tych firm zwiększy się do 58%, co spowoduje, że wyzwań związanych z zabezpieczani...

Czytaj więcej...

Dlaczego warto wybrać Endpoint Central do zarządzania przedsiębiorstwem?
Dlaczego warto wybrać Endpoint Central do zarządzania przedsiębiorstwem?

Stworzony w 2005 roku, Endpoint Central (wcześniej znany jako Desktop Central) miał na celu zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki firmy zarządzają swoim IT. Przez prawie dwie dekady rozwijał się wraz z dynamicznie zmieniającymi się potrzebami nowoczesnych przedsiębiorstw. Jest dowodem na siłę nieustannej innowacji, oferu...

Czytaj więcej...

12 najczęstszych błędów konfiguracji UTM-ów i jak ich unikać
12 najczęstszych błędów konfiguracji UTM-ów i jak ich unikać

Rozwiązania klasy UTM (Unified Threat Management) to zaawansowane narzędzia zabezpieczające brzeg sieci. Urządzenia o tyle ważne, że pozostają pierwszą i najważniejszą barierą ochronną przed zagrożeniami. Aby sprostać specyficznym potrzebom administracji publicznej (obejmującym ochronę danych wrażliwych, zapobieganie z...

Czytaj więcej...

VMware Tanzu Platform 10
VMware Tanzu Platform 10

Podczas konferencji VMware Explore 2024, firma Broadcom ogłosiła wprowadzenie VMware Tanzu Platform 10, platformy aplikacyjnej zbudowanej w oparciu o technologie chmurowe, która przyspiesza dostarczanie oprogramowania, zapewniając zespołom inżynierów lepsze zarządzanie i efektywność operacyjną, a jednocze...

Czytaj więcej...

Ukryte oprogramowanie na nowym sprzęcie - jak się go pozbyć?
Ukryte oprogramowanie na nowym sprzęcie - jak się go pozbyć?

Użytkownikom laptopów czy smartfonów zdarza się zauważyć, że po uruchomieniu nowego sprzętu od innego producenta pojawiają się na nim aplikacje, których nie było na poprzednim. Dzieje się tak mimo tego, że urządzenia pracują na tym samym systemie operacyjnym. Większość producentów preinstalu...

Czytaj więcej...

FRITZ!Smart Gateway - Twoja brama do inteligentnego domu
FRITZ!Smart Gateway - Twoja brama do inteligentnego domu

Dzięki uprzejmości firmy AVM w nasze ręce trafiło kolejne urządzenie marki FRITZ! Tym razem po raz pierwszy mieliśmy okazję przetestować produkt z ekosystemu FRITZ! Smart Home - bramkę FRITZ!Smart Gateway, wprowadzoną na rynek polski w marcu bieżącego roku. Urządzenie rozszerza ekosystem inteligentnego domu od AVM o ob...

Czytaj więcej...

Aktualności

VR jako narzędzie promujące firmę, jej usługi lub produkty

Virtual RealityWirtualna rzeczywistość (VR) już teraz oferuje nam ogrom możliwości, a dynamicznie zmieniający się rynek, pomysły specjalistów i ciągłe doskonale tej technologii jest dowodem na to, że znacząco poszerza się sposób zastosowania VR.

Obecnie VR to już nie tylko gaming i rozrywka, lecz również świetne narzędzie marketingowe. Tę technologię można wykorzystać w taki sposób, aby być konkurencyjnym na rynku, niezależnie od branży. W jaki sposób? Jakie możliwości pod względem promowania przynosi nam wirtualna rzeczywistość?

Wirtualna rzeczywistość (VR) - technologia, która pozwala na jeszcze więcej!
Wirtualna rzeczywistość należy do technologii immersyjnych. Oznacza to, że łączy ona świat rzeczywisty z cyfrowym, tworzonym komputerowo. Widzimy to m.in. we wspomnianej branży gamingowej, w której to VR daje szansę na zanurzenie się w fikcyjnym świecie ulubionych gier, ale z odczuciami, jakby było się tam naprawdę.

VR metaforycznie zamienia abstrakcję w rzeczywistość, fikcję w to, co realne. Tę technologię można wykorzystać w wielu branżach, także tych niszowych, mocno konkurencyjnych czy specyficznych pod wieloma względami.

VR jako narzędzie marketingowe
Za pomocą wirtualnej rzeczywistości można zaprezentować usługi czy też przedstawić produkt. To taka forma reklamy, która trafia do szerokiego grona odbiorców, sprawiając, że nawet ci początkowo mało zainteresowani stają się przyszłymi klientami.

Zwykła prezentacja produktu, suchy opis słowny proponowanej usługi, to dziś zdecydowanie za mało, aby zainteresować odbiorcę. Nierzadko chodzi również o to, że klientowi trudno jest wyobrazić sobie, jak będzie się sprawdzał dany produkt, czy też, jakie efekty zostaną osiągnięte, gdy zakończy się realizacja usługi. VR pozwala pokonać te przeszkody.

Za pomocą wirtualnej rzeczywistości możliwe jest przedstawienie produktu z każdej strony, w taki sposób, jakby miało się go w rękach. Takie rzeczywiste odzwierciedlenie zdecydowanie bardziej zachęca do zakupu. Podobnie rzecz się ma z rozmaitymi usługami - firma jest w stanie, korzystając z wirtualnej rzeczywistości, pokazać klientowi efekt wykonania danej usługi, np. to, jak będzie się prezentowało mieszkanie po wykonanym remoncie (klient może wręcz spacerować po gotowym mieszkaniu zanim realizacja dojdzie do skutku, co daje szansę na dokonanie ewentualnych zmian przed rozpoczęciem prac).

Promocja, która wyróżnia firmę na tle konkurencji
Firma, która chce być konkurencyjna, musi stawiać na coraz wyższą jakość i stosowanie nowoczesnych technologii, takich jak VR. Oczywiście nie trzeba wszystkiego robić samemu - stworzenie aplikacji, oferty czy prezentacji produktu na bazie wirtualnej rzeczywistości, warto powierzyć specjalistom - taka propozycja dostępna jest pod adresem EpicVr.pl.

Wirtualna rzeczywistość zmienia doświadczenia zakupowe klientów, pozwala na tworzenie angażujących reklam, a to oznacza, że firma jest w stanie prześcignąć konkurencję, poszerzyć dotychczasowe grono klientów i sprawić, że będą oni lojalni wobec niej.

Artykuł Partnera

Logowanie i rejestracja