Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

VMware Tanzu Platform 10
VMware Tanzu Platform 10

Podczas konferencji VMware Explore 2024, firma Broadcom ogłosiła wprowadzenie VMware Tanzu Platform 10, platformy aplikacyjnej zbudowanej w oparciu o technologie chmurowe, która przyspiesza dostarczanie oprogramowania, zapewniając zespołom inżynierów lepsze zarządzanie i efektywność operacyjną, a jednocze...

Czytaj więcej...

12 najczęstszych błędów konfiguracji UTM-ów i jak ich unikać
12 najczęstszych błędów konfiguracji UTM-ów i jak ich unikać

Rozwiązania klasy UTM (Unified Threat Management) to zaawansowane narzędzia zabezpieczające brzeg sieci. Urządzenia o tyle ważne, że pozostają pierwszą i najważniejszą barierą ochronną przed zagrożeniami. Aby sprostać specyficznym potrzebom administracji publicznej (obejmującym ochronę danych wrażliwych, zapobieganie z...

Czytaj więcej...

AI as-a-service: jak chmura przyczyni się do powszechnego dostępu do AI?
AI as-a-service: jak chmura przyczyni się do powszechnego dostępu do AI?

W dynamicznie rozwijającym się świecie technologii, szczególną uwagę przykuwa wzrost rynku AI as-a-service, który, według prognoz Technavio, ma osiągnąć wzrost o 28 miliardów dolarów do 2027 roku. Ten imponujący rozwój jest bezpośrednio powiązany z rosnącym zapotrzebowaniem na rozwiąz...

Czytaj więcej...

Trójtorowe podejście do monitorowania centrów danych
Trójtorowe podejście do monitorowania centrów danych

Firmy korzystają z centrów danych, aby sprawnie obsłużyć duże ilości ruchu przychodzącego i wychodzącego oraz umożliwić płynną komunikację między partnerami biznesowymi. Centra danych są jednak mocno rozproszone geograficznie. Umożliwia to szybsze i bardziej niezawodne połączenie użytkownikom z całego świata, of...

Czytaj więcej...

Test wzmacniacza WiFi FRITZ!Repeater 3000 AX
Test wzmacniacza WiFi FRITZ!Repeater 3000 AX

Dzięki uprzejmości firmy AVM mieliśmy okazję przetestować kolejne urządzenie marki FRITZ! Tym razem do naszych rąk trafił jeden z najnowszych wzmacniaczy Wi-Fi od AVM, wspierający technologię Mesh - FRITZ!Repeater 3000 AX. Urządzenie to zagościło u nas na dłużej, ponieważ po kilku latach postanowiliśmy zmodyfikować śro...

Czytaj więcej...

Aż 95% firm obawia się o bezpieczeństwo w chmurze publicznej
Aż 95% firm obawia się o bezpieczeństwo w chmurze publicznej

Jak wynika z opublikowanego przez Fortinet dokumentu „2023 Cloud Security Report”, w chmurze publicznej znajduje się już ponad połowa danych prawie 40% ankietowanych przedsiębiorstw. W ciągu najbliższych 12-18 miesięcy odsetek tych firm zwiększy się do 58%, co spowoduje, że wyzwań związanych z zabezpieczani...

Czytaj więcej...

Aktualności

VR jako narzędzie promujące firmę, jej usługi lub produkty

Virtual RealityWirtualna rzeczywistość (VR) już teraz oferuje nam ogrom możliwości, a dynamicznie zmieniający się rynek, pomysły specjalistów i ciągłe doskonale tej technologii jest dowodem na to, że znacząco poszerza się sposób zastosowania VR.

Obecnie VR to już nie tylko gaming i rozrywka, lecz również świetne narzędzie marketingowe. Tę technologię można wykorzystać w taki sposób, aby być konkurencyjnym na rynku, niezależnie od branży. W jaki sposób? Jakie możliwości pod względem promowania przynosi nam wirtualna rzeczywistość?

Wirtualna rzeczywistość (VR) - technologia, która pozwala na jeszcze więcej!
Wirtualna rzeczywistość należy do technologii immersyjnych. Oznacza to, że łączy ona świat rzeczywisty z cyfrowym, tworzonym komputerowo. Widzimy to m.in. we wspomnianej branży gamingowej, w której to VR daje szansę na zanurzenie się w fikcyjnym świecie ulubionych gier, ale z odczuciami, jakby było się tam naprawdę.

VR metaforycznie zamienia abstrakcję w rzeczywistość, fikcję w to, co realne. Tę technologię można wykorzystać w wielu branżach, także tych niszowych, mocno konkurencyjnych czy specyficznych pod wieloma względami.

VR jako narzędzie marketingowe
Za pomocą wirtualnej rzeczywistości można zaprezentować usługi czy też przedstawić produkt. To taka forma reklamy, która trafia do szerokiego grona odbiorców, sprawiając, że nawet ci początkowo mało zainteresowani stają się przyszłymi klientami.

Zwykła prezentacja produktu, suchy opis słowny proponowanej usługi, to dziś zdecydowanie za mało, aby zainteresować odbiorcę. Nierzadko chodzi również o to, że klientowi trudno jest wyobrazić sobie, jak będzie się sprawdzał dany produkt, czy też, jakie efekty zostaną osiągnięte, gdy zakończy się realizacja usługi. VR pozwala pokonać te przeszkody.

Za pomocą wirtualnej rzeczywistości możliwe jest przedstawienie produktu z każdej strony, w taki sposób, jakby miało się go w rękach. Takie rzeczywiste odzwierciedlenie zdecydowanie bardziej zachęca do zakupu. Podobnie rzecz się ma z rozmaitymi usługami - firma jest w stanie, korzystając z wirtualnej rzeczywistości, pokazać klientowi efekt wykonania danej usługi, np. to, jak będzie się prezentowało mieszkanie po wykonanym remoncie (klient może wręcz spacerować po gotowym mieszkaniu zanim realizacja dojdzie do skutku, co daje szansę na dokonanie ewentualnych zmian przed rozpoczęciem prac).

Promocja, która wyróżnia firmę na tle konkurencji
Firma, która chce być konkurencyjna, musi stawiać na coraz wyższą jakość i stosowanie nowoczesnych technologii, takich jak VR. Oczywiście nie trzeba wszystkiego robić samemu - stworzenie aplikacji, oferty czy prezentacji produktu na bazie wirtualnej rzeczywistości, warto powierzyć specjalistom - taka propozycja dostępna jest pod adresem EpicVr.pl.

Wirtualna rzeczywistość zmienia doświadczenia zakupowe klientów, pozwala na tworzenie angażujących reklam, a to oznacza, że firma jest w stanie prześcignąć konkurencję, poszerzyć dotychczasowe grono klientów i sprawić, że będą oni lojalni wobec niej.

Artykuł Partnera

Logowanie i rejestracja