Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

5 kluczowych wniosków o GenAI i danych operacyjnych
5 kluczowych wniosków o GenAI i danych operacyjnych

Organizacje, które zastanawiają się nad tym, czy i kiedy wdrożyć generatywną sztuczną inteligencję (Generative Artificial Intelligence, GenAI) do swoich działań operacyjnych (Artificial Intelligence for IT Operations, AIOps), stają przed licznymi wyzwaniami. GenAI znajduje dziś zastosowanie niemal wszędzie, co s...

Czytaj więcej...

Aż 95% firm obawia się o bezpieczeństwo w chmurze publicznej
Aż 95% firm obawia się o bezpieczeństwo w chmurze publicznej

Jak wynika z opublikowanego przez Fortinet dokumentu „2023 Cloud Security Report”, w chmurze publicznej znajduje się już ponad połowa danych prawie 40% ankietowanych przedsiębiorstw. W ciągu najbliższych 12-18 miesięcy odsetek tych firm zwiększy się do 58%, co spowoduje, że wyzwań związanych z zabezpieczani...

Czytaj więcej...

Test FRITZ!Powerline 1240 AX WLAN Set
Test FRITZ!Powerline 1240 AX WLAN Set

Wraz z bramką FRITZ!Smart Gateway, której recenzję opublikowaliśmy przed dwoma tygodniami, firma AVM dostarczyła do naszego redakcyjnego HomeLabu zestaw adapterów FRITZ!Powerline 1240 AX WLAN Set, łączących technologię Powerline z Wi-Fi 6, umożliwiających rozszerzenie zasięgu sieci domowej poprzez wykorzy...

Czytaj więcej...

Urządzenia współdzielone: zwiększenie produktywności i bezpieczeństwa
Urządzenia współdzielone: zwiększenie produktywności i bezpieczeństwa

Pracownicy pierwszej linii, będący kluczową częścią organizacji z branż takich jak opieka zdrowotna, logistyka, hotelarstwo, budownictwo, lotnictwo czy handel detaliczny, często mają bezpośredni kontakt z klientami i działają w terenie. Dzięki odpowiednim urządzeniom mogą uprościć żmudne zadania, utrzymać łączność z re...

Czytaj więcej...

VMware i NVIDIA: Skalowalna prywatna infrastruktura dla AI
VMware i NVIDIA: Skalowalna prywatna infrastruktura dla AI

W miarę jak sztuczna inteligencja (AI) przekształca kolejne branże, przedsiębiorstwa poszukują bardziej opłacalnych, bezpiecznych i skalowalnych sposobów uruchamiania obciążeń. Chociaż usługi w chmurze publicznej oferują dużą elastyczność, to obwarowane są wyzwaniami związanymi z kosztami, prywatnością danych i ...

Czytaj więcej...

12 najczęstszych błędów konfiguracji UTM-ów i jak ich unikać
12 najczęstszych błędów konfiguracji UTM-ów i jak ich unikać

Rozwiązania klasy UTM (Unified Threat Management) to zaawansowane narzędzia zabezpieczające brzeg sieci. Urządzenia o tyle ważne, że pozostają pierwszą i najważniejszą barierą ochronną przed zagrożeniami. Aby sprostać specyficznym potrzebom administracji publicznej (obejmującym ochronę danych wrażliwych, zapobieganie z...

Czytaj więcej...

Aktualności

Salesforce wprowadza Agentforce 3

AINowe, wirtualne centrum dowodzenia Agentforce Command Center oferuje pełen nadzór nad agentami AI, umożliwiając liderom efektywne zarządzanie, monitorowanie i skalowanie pracy agentów, którzy wspierają produktywność ludzkich pracowników. Agentforce 3 zapewnia płynną współpracę agentów dzięki natywnej obsłudze otwartych standardów, takich jak Model Context Protocol (MCP). 

Dzięki rozszerzonej platformie AgentExchange klienci zyskają dostęp do gotowych usług od ponad 30 partnerów, w tym AWS, Box, Cisco, Google Cloud, IBM, Notion, PayPal, Stripe, Teradata, WRITER i innych.

Agentforce 3 bazuje na nowej architekturze Atlas - obejmującej rozumowanie, wydajność i zaufanie - zapewniając gotowość do pracy w najbardziej wymagających środowiskach. To niższe opóźnienia, większa precyzja, wyższa odporność oraz obsługa modeli językowych (LLM) hostowanych natywnie, takich jak Anthropic.

Nadzór i Modyfikacja Agenta na Wyciągnięcie Ręki
Wraz z rosnącą adopcją AI w przedsiębiorstwach, prawdziwą barierą okazał się brak wglądu w działania agentów oraz ograniczona możliwość ich szybkiej modyfikacji. Agentforce 3 zmienia ten stan rzeczy. Bazując na doświadczeniach z tysięcy wdrożeń od momentu premiery w październiku 2024 roku, Agentforce już dziś przynosi klientom wymierne efekty:
• 15% skrócenie czasu obsługi zgłoszeń przez zespół Engine
• 70% automatyczna obsługa czatów administracyjnych w firmie 1-800Accountant w szczycie sezonu podatkowego
• 22% wzrost retencji subskrybentów Grupo Globo

Dzięki Agentforce 3 liderzy mogą z pełnym zaufaniem monitorować, usprawniać i skalować swoją cyfrową siłę roboczą.

Agentforce Command Center - monitoruj, mierz i optymalizuj pracę agentów AI
W miarę jak agenci AI przejmują rutynowe zadania i współpracują z zespołami ludzkimi, organizacje potrzebują nowej warstwy nadzoru, dostosowanej do ery cyfrowej pracy. 

Agentforce Command Center to właśnie taka warstwa - kompleksowe centrum obserwacji, umożliwiające:
• analizowanie interakcji agentów,
• identyfikowanie wzorców i anomalii,
• monitorowanie kondycji agentów w czasie rzeczywistym (opóźnienia, eskalacje, błędy),
• śledzenie adopcji, skuteczności i kosztów działań agentów,
• integrację z narzędziami takimi jak Datadog, Splunk, Wayfound,
• śledzenie aktywności agentów w narzędziach, z których zespoły już korzystają,
• konfigurację tablic (wallboardów) w Service Cloud, umożliwiających kierownikom zespołów szybką reakcję na bieżące wydarzenia.

W Agentforce Studio można za pomocą języka naturalnego generować tematy, instrukcje i przypadki testowe, a także przeprowadzać realistyczne symulacje zachowań agentów przy użyciu Testing Center.

Bezpieczna integracja z infrastrukturą dzięki MCP i obsłudze A2A
Agenci AI muszą mieć dostęp do narzędzi, z których korzysta biznes. Otwarte standardy, takie jak Model Context Protocol (MCP), umożliwiają taką interoperacyjność, ale stawiają też wymagania w zakresie bezpieczeństwa i kontroli.

Agentforce 3 spełnia oba te warunki:
• Natywna obsługa MCP - dzięki której agenci mogą łączyć się z dowolnym serwerem zgodnym z MCP bez potrzeby pisania kodu.
• MuleSoft z nowymi konektorami MCP - umożliwia błyskawiczne przekształcanie dowolnego API w zasób gotowy do obsługi przez agenta.
• Heroku - umożliwia szybkie hostowanie i zarządzanie własnymi serwerami MCP z wykorzystaniem automatyzacji DevOps i bezpiecznej infrastruktury.

Rozbudowana AgentExchange - ekosystem gotowych agentów-narzędzi
Dzięki AgentExchange, firmy mogą łatwo korzystać z gotowych akcji i szablonów agentów stworzonych przez partnerów. Agentforce 3 rozszerza ten ekosystem o ponad 30 partnerów MCP, w tym:
• AWS - analiza nieustrukturyzowanych danych, ekstrakcja informacji z obrazów, przetwarzanie wideo i audio, interakcje z bazami danych (Aurora PostgreSQL/MySQL) za pomocą języka naturalnego.
• Box - pobieranie najnowszych NDA, podsumowania warunków, powiadomienia w Slacku.
• Google Cloud - integracje z mapami Google, modelami generatywnymi (Veo, Chirp, Imagen, Lyria), bazami danych.
• PayPal - pełna obsługa e-commerce: płatności, subskrypcje, zwroty, zarządzanie zamówieniami.
• Stripe - natywne działania agentów: płatności, linki, subskrypcje, reklamacje.
• WRITER - automatyczne generowanie treści, odzyskiwanie wiedzy, zgodność z politykami firmy.

Nowa Architektura Atlas - gotowość na wymagania przedsiębiorstw
Agentforce 3 opiera się na nowej wersji architektury Atlas, która oferuje:
• Niższe opóźnienia (50% szybciej niż w styczniu 2025),
• Transmisję odpowiedzi w czasie rzeczywistym,
• Większą precyzję dzięki web search i cytowaniu źródeł,
• Obsługę nowych języków: francuskiego, włoskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, japońskiego, portugalskiego (i 30 kolejnych wkrótce),
• Automatyczne przełączanie modeli przy awariach,
• Obsługę Anthropic Claude i wkrótce Google Gemini,
• Wersję dla sektora publicznego z autoryzacją FedRAMP High.

Zaufani Partnerzy, Eksperci i Doradcy
Salesforce współpracuje z ekosystemem partnerów takich jak Accenture, Deloitte Digital, NeuraFlash czy PwC, którzy zapewnili już 272 000 certyfikowanych specjalistów, wspierających wdrażanie agentów AI w organizacjach na całym świecie.

Źródło: Salesforce

Logowanie i rejestracja