Snowflake ogłosił szereg zmian w ramach programu partnerskiego Snowflake Partner Network (SPN). Inicjatywa ta ma na celu zacieśnienie współpracy z partnerami oraz zapewnienie klientom dostępu do jeszcze lepszego wsparcia - zarówno w zakresie ekspertyzy technologicznej, jak i możliwości pełnego wykorzystania danych oraz narzędzi sztucznej inteligencji w chmurze.
Inwestycje wspierające rozwój kompetencji
W ramach odświeżonego programu partnerskiego firma Snowflake uruchomiła szereg inicjatyw skierowanych do partnerów, w tym:
• SPN Learn: platforma szkoleniowa i certyfikacyjna oferująca ścieżki edukacyjne dostosowane do różnych poziomów specjalistycznej wiedzy. Jej celem jest ułatwienie dostępu do najnowszych innowacji i najlepszych praktyk oraz przyspieszenie rozwoju umiejętności partnerów.
• Program partnerski AI Data Cloud Services został uporządkowany według nowej, bardziej przejrzystej struktury, oferując partnerom kolejne etapy rozwoju. Wprowadzono również mechanizm Service Registration Incentive (SRI), który nagradza partnerów za udane działania z klientami.
• Silniejsza społeczność: Snowflake wprowadził szereg rozszerzonych inicjatyw skierowanych do partnerów, zarówno online, jak i na żywo - w tym serii webinariów SPN Pulse, wydarzenia SPN Connect, Partner Appreciation Reception i Partner Awards podczas Snowflake Summit, dorocznej konferencji firmy. Wydarzenia te sprzyjają wymianie wiedzy i wzmacnianiu wzajemnego uznania w społeczności.
"Włączenie sztucznej inteligencji do działań biznesowych całkowicie zmienia sposób, w jaki organizacje korzystają z danych. Aby wspierać ten kierunek zmian, sieć partnerska Snowflake Partner Network została przeprojektowana - oferuje teraz partnerom nowe narzędzia szkoleniowe, uproszczoną strukturę programu oraz zaktualizowany model sprzedaży, a wszystko to za pośrednictwem łatwej, połączonej i godnej zaufania platformy Snowflake" - wyjaśnia Dan Waters, wiceprezes ds. partnerstw w regionie EMEA w Snowflake.
"Poprzez modernizację naszej sieci partnerskiej, Snowflake tworzy podwaliny pod nowy model współpracy: pomaga partnerom wykorzystać możliwości związane z danymi i sztuczną inteligencją poprzez dostępne i dostosowane do potrzeb rozwiązania, wzmacniając ich wiedzę specjalistyczną i ostatecznie przyczyniając się do ich sukcesu" - dodaje Dan Waters.
Przeprojektowany program odsprzedaży wspierający zintegrowany ekosystem
W ramach zmian w SPN, odświeżony Program Odsprzedaży sprawi, że Snowflake AI Data Cloud stanie się jeszcze bardziej dostępny dla wszystkich. Program umożliwia kwalifikowanym partnerom dalszą dystrybucję Snowflake jako części oferowanych przez nich rozwiązań. Dzięki wsparciu obejmującemu cały cykl życia klienta, inicjatywa ta lepiej dopasowuje priorytety biznesowe Snowflake do priorytetów jego partnerów, zapewniając tym samym większą wartość dla klientów końcowych.
Zmiany te są oparte na platformie Snowflake, która jest doceniana za swoją prostotę obsługi, wysoki poziom bezpieczeństwa oraz możliwość integracji z tysiącami aplikacji, usług danych i użytkowników. Dla klientów oznacza to łatwiejszy dostęp do aplikacji wykorzystujących sztuczną inteligencję oraz krótszy czas wdrażania rozwiązań. Dla partnerów to natomiast szansa na rozszerzenie swojego portfolio i rozwijanie nowych możliwości biznesowych w niezawodnym i łatwo skalowalnym środowisku.
Źródło: Snowflake