OMG, międzynarodowe konsorcjum not-for-profit, którego działalność skupia się na opracowaniu norm i promocji innowacyjnych ekologicznych technologii biznesowych, powołała inicjatywę Cloud Standards Customer Council (CSCC).
Cloud Standards Customer Council stawia sobie za cel przyspieszenie przyjęcia rozwiązań chmurowych przez przedsiębiorstwa, poprzez opracowanie norm, podniesienie poziomu bezpieczeństwa i interoperacyjności.
Ponad 45 firm i organizacji, w tym Lockheed Martin, Citigroup i North Carolina State University, przyłączyło się do CSCC celem wsparcia innych klientów podczas wdrażania rozwiązań cloud computing dostarczając im materiały typu best practicies i oferując wymianę doświadczeń. Do CSCC jako sponsorzy współzałożyciele przystąpiły firmy CA, IBM, Kaavo, Rackspace i Software AG.
Członkostwo w Cloud Standards Customer Council jest bezpłatne dla kwalifikowanych użytkowników końcowych, sprzedawcy usług i rozwiązań mogą dołączyć do rady jako sponsorzy.
Skomentuj na forum