Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Aktualności

Focus Telecom z chmurowymi nazwami usług

Focus TelecomCloud.PBX, cloud.IVR, cloud.CallCenter, cloud.CRM - to nowe nazwy usług Focus Telecom Polska - dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych dla biznesu. Ponad to funkcjonalności usługi cloud.PBX zostały rozszerzone.


Zmiany nazewnictwa dotyczą następujących rozwiązań w ofercie Focus Telecom Polska:
• cloud.CRM - narzędzia do gromadzenia danych i delegowania zadań pracownikom (dawne Virtual CRM),
• cloud.IVR - systemu zapowiedzi głosowych, dzięki któremu dzwoniący zostają automatycznie przekierowani do odpowiednich działów lub osób w firmie (dawne Virtual IVR),
• cloud.PBX - wirtualnej centrali telefonicznej, dającej kontrolę nad wszystkimi połączeniami telefonicznymi w przedsiębiorstwie (dawnej Virtual PBX),
• cloud.CallCenter - rozwiązania do wsparcia sprzedaży i budowania trwałej relacji z Klientem (dawne Virtual Call Center).

"Wszystkie nasze usługi tworzone są w modelu cloud computing. Uznaliśmy, że warto to podkreślić w nazewnictwie oferowanych przez nas rozwiązań. Dlatego zdecydowaliśmy się na tę wizerunkową zmianę nazw handlowych" - mówi Jacek Piątkowski, Dyrektor Sprzedaży Focus Telecom Polska.

Na czas zmiany nazewnictwa przypadło również rozszerzenie funkcjonalności usługi cloud.PBX. Nowe możliwości centrali telefonicznej w chmurze to m.in. monitoring linii, limitowanie kwotowe ilości wykonywanych połączeń per użytkownik, transfer nadzorowany z poziomu centrali i panel konfiguracyjny dla modułów sekretarskich Yealink.

Źródło: Focus Telecom
Skomentuj na forum

 

 

Logowanie i rejestracja