Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Aktualności

Fujitsu po raz kolejny wyróżnione w niezależnym rankingu Canalys

FujitsuFujitsu zostało docenione w rankingu „Canalys EMEA Channel Leadership Matrix 2021”. Firma otrzymała tytuł Championa m.in. dzięki aktywnościom przeznaczonym dla partnerów oraz oferowanemu im wsparciu technicznemu. To kolejne wyróżnienie przyznane Fujitsu przez niezależnych analityków Canalys.

Firma badawcza Canalys podsumowała i wskazała najlepsze działania w kanale partnerskim w regionie EMEA. Fujitsu znalazło się wśród 14 organizacji nagrodzonych tytułem Championa za aktywność w 2021 roku. Jak podkreślają autorzy rankingu, tytuł odzwierciedla nie tylko najwyższy poziom działań nakierowanych na dystrybutorów, ale także dynamiczny wzrost wyników osiąganych w tym obszarze z roku na rok.

Fujitsu zdobyło najwyższe oceny w trzech z dwunastu kategorii rankingu i zostało docenione za: zarządzanie, działania dedykowane kanałowi partnerskiemu i wysoką jakość oferowanego wsparcia technicznego. W uzasadnieniu wskazano, że mocną pozycję firma zawdzięcza także naciskowi, jaki kładzie na edukację, zrównoważony rozwój oraz współpracę zarówno z partnerami, jak i pomiędzy nimi. Wskazano m.in. inicjatywy takie jak platforma szkoleniowa TechCommunity, rozwój ekosystemu partnerskiego i zachęcanie do działań co-creation w celu wymiany doświadczeń i rozwiązań.

Fujitsu koncentruje się na rozbudowie platformy dedykowanej ekosystemowi partnerskiemu i związanej z nią strategii, uwzględniającej różne role partnerów: technologicznych, przemysłowych, serwisowych, a także z zakresu danych. Firma rozwija intensywnie system partnerów specjalizujących się w różnych obszarach: m.in. sztucznej inteligencji, internetu rzeczy, ochrony danych, bezpieczeństwa czy konsultingu. Ekosystem to miejsce, w którym Partnerzy mają dostęp nie tylko do nowych rozwiązań, funkcjonujących na rynku europejskim, ale mogą również promować swoje technologie. Projekt pozwala na „bycie widocznym” z własnym know-how szeroko na rynku zagranicznym i finalnie daje znaczne szanse na międzynarodowe działania oraz wymianę doświadczeń.

"Jesteśmy dumni, że wyróżniono nasze działania w pełnym wyzwań 2021 roku. Doceniona została przede wszystkim praca, jaką wkładamy w nasz program partnerski, aby zapewnić jak najlepsze wsparcie kooperantom. Ma to szczególnie znaczenie w czasie, gdy na rynku dają się we znaki nadwyrężone łańcuchy dostaw i braki komponentów. Istotne jest dla nas także szybkie reagowanie na bieżące wyzwania. Nasz ekosystem partnerski zakłada przede wszystkim koncentrację na biznesie i silnych stronach partnerów, którzy wspierać nas mogą w obszarach dopasowanych do ich specyfiki. Wciąż doskonalimy ofertę i podejście zorientowane na nich, aby utrzymać zaufanie i poziom zadowolenia ze współpracy. Cieszy nas, że obiektywne, branżowe analizy to potwierdzają" - mówi Dariusz Kwieciński, CEO Fujitsu Polska.

To kolejne wyróżnienie Canalys dla Fujitsu. W zestawieniach „Canalys EMEA Channel Leadership Matrix 2019” oraz „Canalys EMEA Channel Leadership Matrix 2018” firma także uzyskała tytuł Championa, natomiast w rankingu 2020 była zaliczona do kategorii „Contenders”.

„EMEA Channel Leadership Matrix” jest niezależnym zestawieniem, przygotowywanym przez analityków Canalys. Pozycja dostawcy określana jest na podstawie opinii partnerów, w połączeniu ze szczegółową analizą aktywności dostawców w kanałach partnerskich oraz planów i prognoz na przyszłość.

Źródło: Fujitsu

Logowanie i rejestracja