Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center
ebook Altaro - The Backup Bible Complete Edition

The SysAdmin DOJO Podcast - ekspercka wiedza ze świata IT
The SysAdmin DOJO Podcast - ekspercka wiedza ze świata IT

Coraz większą popularność zyskują podkasty. Nie są tak angażujące jak różnorodne filmiki tematyczne, tym samym możemy je odsłuchać w trakcie domowych czynności, joggingu, spaceru czy nawet prowadząc samochód. Dla mnie największą wartość stanowią audycje związane z pracą zawodową i zainteresowaniami, inspi...

Czytaj więcej...

Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?
Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?

Tylko 11% polskich firm korzystało z usług w chmurze publicznej w 2018 roku. Średnia dla Unii Europejskiej była ponad dwa razy wyższa (26%), a Finlandia zanotowała rekordowy wynik 65%. Dynamiczny wzrost ilości danych, zmiany wymagań klientów czy regulacje takie jak RODO przyspieszają proces cyfryzacji w przedsię...

Czytaj więcej...

Cloud Computing motorem innowacji
Cloud Computing motorem innowacji

W ciągu najbliższych trzech lat wydatki na chmury publiczne wzrosną niemal dwukrotnie i wyniosą nawet 370 mld dolarów, donosi najnowszy raport opracowany przez IDC. Szacuje się, że już w 2019 r. osiągną zawrotna kwotę 210 mld. Boom na rozwiązania chmurowe napędza przede wszystkim biznesowa gonitwa za nowymi prod...

Czytaj więcej...

Trzy czwarte firm wraca z chmury publicznej do prywatnej
Trzy czwarte firm wraca z chmury publicznej do prywatnej

To, jak rozwijała się infrastruktura chmur obliczeniowych w ciągu ostatnich 15 lat, jest jednym z fenomenów i najważniejszych w historii przykładów konwergencji rozwiązań obliczeniowych i komunikacyjnych. Dzięki tego typu platformom przedsiębiorstwom zapewniona została niespotykana wcześniej możliwość szy...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2021 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2021 roku

Certyfikacja jest doskonałym narzędziem rozwoju zawodowego. Większość decydentów IT twierdzi, że posiadanie pracownika z dodatkowymi umiejętnościami i wkładem wniesionym dzięki certyfikacji stanowi znaczną wartość ekonomiczną dla firmy. Koniec roku może stanowić doskonały impuls do zmian (również w obrębi...

Czytaj więcej...

Test punktu dostępowego Zyxel NWA50AX z Wi-Fi 6
Test punktu dostępowego Zyxel NWA50AX z Wi-Fi 6

Na początku czerwca otrzymaliśmy od firmy Zyxel Networks do testów urządzenie NWA50AX, punkt dostępowy PoE 802.11ax (Wi-Fi 6). Choć z urządzeniami obsługującymi najnowszy standard bezprzewodowej transmisji danych mieliśmy już do czynienia to urządzenie od Zyxel-a jest pierwszym oferującym wsparcie dla standardu ...

Czytaj więcej...

Aktualności

Salesforce i Snowflake wprowadzą udostępnianie danych w czasie rzeczywistym

dane dnaSalesforce i Snowflake ogłosiły współpracę w zakresie udostępniania danych w trybie „zero kopiowania”, które umożliwią klientom uwolnienie jeszcze większej wartości z ich danych. Pogłębienie partnerstwa między obiema firmami pomoże klientom bezpiecznie współpracować z danymi w czasie rzeczywistym łącząc Salesforce Customer Data Platform (CDP) i Snowflake - jednocześnie minimalizując ryzyko, koszty i eliminując niedogodności pojawiające się przy tradycyjnych metodach synchronizacji.

W dzisiejszym cyfrowym świecie konsumenci chcą spersonalizowanych, połączonych i zaufanych relacji. Według niedawnego raportu Salesforce, 73% klientów oczekuje od firm zrozumienia ich unikalnych potrzeb i oczekiwań - w porównaniu z 66% w 2020 r. Personalizacja tych relacji z klientami wymaga jednak od firm zbudowania jednego źródła rzetelnych danych, z czym wciąż nie radzi sobie większość firm.

Klienci tacy jak AT&T już korzystają z danych, aby spersonalizować relacje z klientami. Nowe partnerstwo sprawi, że będzie to bardziej spójne.

"W dzisiejszym cyfrowym świecie nasi klienci oczekują kontaktu z nami w najbardziej konkretny i zrozumiały sposób. Wcześniej zwykle wymagało to kosztownych i złożonych integracji różnych technologii, ale łącząc dane Salesforce i Snowflake, możemy sprawić, że doświadczenia klientów będą naprawdę niezapomniane. Pozwoli to także wzbogacić w czasie rzeczywistym nasze zrozumienie każdego klienta, aby skutecznej pracować nad utrzymaniem jego lojalności" - powiedział Andy Markus, Chief Data Officer w AT&T.

Aby połączyć dane przedsiębiorstwa, zespoły IT zazwyczaj tworzą i utrzymują złożone potoki danych, co skutkuje powstaniem wielu kopii danych, które są skomplikowane i kosztowne w przenoszeniu i utrzymaniu, a często nie są później synchronizowane. Nowe możliwości udostępniania danych pozwolą klientom Salesforce Customer Data Platform (CDP) na wgląd w dane z Snowflake tak, jakby były natywnie obecne w CDP. Działa to również w drugą stroną, umożliwiając analitykom danych Snowflake tworzenie zapytań, które łączą natywne dane Snowflake z danymi Salesforce Customer Data Platform, bez konieczności wcześniejszego kopiowania lub przenoszenia danych do Snowflake. Teraz administratorzy Salesforce i Snowflake mogą mieć większą kontrolę oraz lepiej zarządzać ryzykiem i uprawnieniami podczas udostępniania danych.

"Wiele firm ma problemy z dostarczaniem spersonalizowanych doświadczeń w czasie rzeczywistym na dużą skalę i automatyzacją tych procesów. Wynika to z faktu, że dane rezydują w różnych chmurach, stosach technologicznych i systemach korporacyjnych" - powiedział David Schmaier, prezes i dyrektor ds. produktów w Salesforce. "Nowe możliwości w zakresie udostępniania danych zapewniają bezpieczny, natywny i otwarty dostęp do nich, niezależnie od tego, gdzie są przechowywane. Pozwala to organizacjom dostarczać inteligentne, zapadające w pamięć doświadczenia oparte na jednym źródle rzetelnych danych dla każdego klienta".

"Cieszymy się, że możemy rozszerzyć nasze strategiczne partnerstwo z Salesforce, aby dostarczyć nową wartość dla naszych klientów i pomóc im zmaksymalizować inwestycje w dane. Ta integracja umożliwi firmom rozbicie silosów danych i ujednolicenie ich, dzięki czemu możliwe stanie się uzyskanie szczegółowych informacji i analiz oraz tworzenie w czasie rzeczywistym spójnego widoku każdego klienta na obu naszych wiodących platformach" - powiedział Christian Kleinerman, wiceprezes ds. produktu w firmie Snowflake.

Rozszerzone partnerstwo pomiędzy Salesforce i Snowflake w skrócie:
• Udostępniaj dane w czasie rzeczywistym między Salesforce i Snowflake: Nowa integracja zapewnia ciągły dostęp do danych Salesforce z Snowflake Data Cloud (i odwrotnie), tak jakby dane były przechowywane natywnie w jednym miejscu - a wszystko to z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa i nadzoru nad danymi.
• Wzbogacaj profile Customer Data Platform w celu głębokiej personalizacji: Połącz się bezpośrednio z Snowflake Data Cloud, aby ulepszyć profile klientów pod kątem hiperpersonalizacji, bez przenoszenia lub kopiowania danych.
• Zunifikuj analizy na różnych platformach danych, aby uzyskać trafjniejsze wnioski: Organizacje mogą podejmować mądrzejsze decyzje dzięki analizom w połączonych zestawach danych, odblokowując nowe informacje między zespołami i platformami w wybranym przez siebie narzędziu.
• Wizualizuj dane z Salesforce i Snowflake w Tableau: Tableau łączy się natywnie z Snowflake Data Cloud, a teraz także bezpośrednio z Salesforce CDP, umożliwiając klientom wizualizację danych i przekształcenie spostrzeżeń w działania.

Nowe integracje pomiędzy Salesforce i Snowflake opierają się na długim, udanym partnerstwie z Tableau, Partnerem Roku Business Intelligence 2022 firmy Snowflake . Tableau i Snowflake kontynuują pogłębianie strategicznego partnerstwa, aby pomóc klientom z różnych branż w lepszym wykorzystaniu danych, jako krytycznego zasobu do napędzania innowacji i wydajności.

"Nasz świat zmienił się w ciągu ostatnich kilku lat, a jako wiodący producent produktów i materiałów budowlanych musieliśmy dokładnie przeanalizować sposób, w jaki zarządzamy naszym łańcuchem dostaw. Moc Tableau i Snowflake pomogła nam lepiej zidentyfikować możliwości w naszym łańcuchu dostaw, poprawić naszą sprawność operacyjną i sprawić, że jesteśmy w stanie dostarczać odpowiednie produkty właściwym klientom we właściwym czasie" - powiedział Nick Heigerick, szef działu Advanced Analytics w Oldcastle.

Integracja Salesforce Customer Data Platform i Snowflake będzie dostępna w fazie pilotażowej jesienią 2022 roku.

Źródło: Salesforce

Logowanie i rejestracja