Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Aktualności

Salesforce i Snowflake wprowadzą udostępnianie danych w czasie rzeczywistym

dane dnaSalesforce i Snowflake ogłosiły współpracę w zakresie udostępniania danych w trybie „zero kopiowania”, które umożliwią klientom uwolnienie jeszcze większej wartości z ich danych. Pogłębienie partnerstwa między obiema firmami pomoże klientom bezpiecznie współpracować z danymi w czasie rzeczywistym łącząc Salesforce Customer Data Platform (CDP) i Snowflake - jednocześnie minimalizując ryzyko, koszty i eliminując niedogodności pojawiające się przy tradycyjnych metodach synchronizacji.

W dzisiejszym cyfrowym świecie konsumenci chcą spersonalizowanych, połączonych i zaufanych relacji. Według niedawnego raportu Salesforce, 73% klientów oczekuje od firm zrozumienia ich unikalnych potrzeb i oczekiwań - w porównaniu z 66% w 2020 r. Personalizacja tych relacji z klientami wymaga jednak od firm zbudowania jednego źródła rzetelnych danych, z czym wciąż nie radzi sobie większość firm.

Klienci tacy jak AT&T już korzystają z danych, aby spersonalizować relacje z klientami. Nowe partnerstwo sprawi, że będzie to bardziej spójne.

"W dzisiejszym cyfrowym świecie nasi klienci oczekują kontaktu z nami w najbardziej konkretny i zrozumiały sposób. Wcześniej zwykle wymagało to kosztownych i złożonych integracji różnych technologii, ale łącząc dane Salesforce i Snowflake, możemy sprawić, że doświadczenia klientów będą naprawdę niezapomniane. Pozwoli to także wzbogacić w czasie rzeczywistym nasze zrozumienie każdego klienta, aby skutecznej pracować nad utrzymaniem jego lojalności" - powiedział Andy Markus, Chief Data Officer w AT&T.

Aby połączyć dane przedsiębiorstwa, zespoły IT zazwyczaj tworzą i utrzymują złożone potoki danych, co skutkuje powstaniem wielu kopii danych, które są skomplikowane i kosztowne w przenoszeniu i utrzymaniu, a często nie są później synchronizowane. Nowe możliwości udostępniania danych pozwolą klientom Salesforce Customer Data Platform (CDP) na wgląd w dane z Snowflake tak, jakby były natywnie obecne w CDP. Działa to również w drugą stroną, umożliwiając analitykom danych Snowflake tworzenie zapytań, które łączą natywne dane Snowflake z danymi Salesforce Customer Data Platform, bez konieczności wcześniejszego kopiowania lub przenoszenia danych do Snowflake. Teraz administratorzy Salesforce i Snowflake mogą mieć większą kontrolę oraz lepiej zarządzać ryzykiem i uprawnieniami podczas udostępniania danych.

"Wiele firm ma problemy z dostarczaniem spersonalizowanych doświadczeń w czasie rzeczywistym na dużą skalę i automatyzacją tych procesów. Wynika to z faktu, że dane rezydują w różnych chmurach, stosach technologicznych i systemach korporacyjnych" - powiedział David Schmaier, prezes i dyrektor ds. produktów w Salesforce. "Nowe możliwości w zakresie udostępniania danych zapewniają bezpieczny, natywny i otwarty dostęp do nich, niezależnie od tego, gdzie są przechowywane. Pozwala to organizacjom dostarczać inteligentne, zapadające w pamięć doświadczenia oparte na jednym źródle rzetelnych danych dla każdego klienta".

"Cieszymy się, że możemy rozszerzyć nasze strategiczne partnerstwo z Salesforce, aby dostarczyć nową wartość dla naszych klientów i pomóc im zmaksymalizować inwestycje w dane. Ta integracja umożliwi firmom rozbicie silosów danych i ujednolicenie ich, dzięki czemu możliwe stanie się uzyskanie szczegółowych informacji i analiz oraz tworzenie w czasie rzeczywistym spójnego widoku każdego klienta na obu naszych wiodących platformach" - powiedział Christian Kleinerman, wiceprezes ds. produktu w firmie Snowflake.

Rozszerzone partnerstwo pomiędzy Salesforce i Snowflake w skrócie:
• Udostępniaj dane w czasie rzeczywistym między Salesforce i Snowflake: Nowa integracja zapewnia ciągły dostęp do danych Salesforce z Snowflake Data Cloud (i odwrotnie), tak jakby dane były przechowywane natywnie w jednym miejscu - a wszystko to z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa i nadzoru nad danymi.
• Wzbogacaj profile Customer Data Platform w celu głębokiej personalizacji: Połącz się bezpośrednio z Snowflake Data Cloud, aby ulepszyć profile klientów pod kątem hiperpersonalizacji, bez przenoszenia lub kopiowania danych.
• Zunifikuj analizy na różnych platformach danych, aby uzyskać trafjniejsze wnioski: Organizacje mogą podejmować mądrzejsze decyzje dzięki analizom w połączonych zestawach danych, odblokowując nowe informacje między zespołami i platformami w wybranym przez siebie narzędziu.
• Wizualizuj dane z Salesforce i Snowflake w Tableau: Tableau łączy się natywnie z Snowflake Data Cloud, a teraz także bezpośrednio z Salesforce CDP, umożliwiając klientom wizualizację danych i przekształcenie spostrzeżeń w działania.

Nowe integracje pomiędzy Salesforce i Snowflake opierają się na długim, udanym partnerstwie z Tableau, Partnerem Roku Business Intelligence 2022 firmy Snowflake . Tableau i Snowflake kontynuują pogłębianie strategicznego partnerstwa, aby pomóc klientom z różnych branż w lepszym wykorzystaniu danych, jako krytycznego zasobu do napędzania innowacji i wydajności.

"Nasz świat zmienił się w ciągu ostatnich kilku lat, a jako wiodący producent produktów i materiałów budowlanych musieliśmy dokładnie przeanalizować sposób, w jaki zarządzamy naszym łańcuchem dostaw. Moc Tableau i Snowflake pomogła nam lepiej zidentyfikować możliwości w naszym łańcuchu dostaw, poprawić naszą sprawność operacyjną i sprawić, że jesteśmy w stanie dostarczać odpowiednie produkty właściwym klientom we właściwym czasie" - powiedział Nick Heigerick, szef działu Advanced Analytics w Oldcastle.

Integracja Salesforce Customer Data Platform i Snowflake będzie dostępna w fazie pilotażowej jesienią 2022 roku.

Źródło: Salesforce

Logowanie i rejestracja