Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity
Najlepsze kursy internetowe w kategorii IT i oprogramowanie

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Aktualności

Vectra AI wprowadza globalne zarządzane usługi wykrywania i reagowania (MDR)

CybersecurityNowa usługa Vectra MDR (managed detection and response - MDR) zapewnia wsparcie ekspertów w zakresie bezpieczeństwa cybernetycznego w trybie 24/7/365, w wykrywaniu, badaniu i reagowaniu na zagrożenia. Dzięki niemu, zespoły SOC klientów mogą skutecznie przeciwdziałać najbardziej zaawansowanym zagrożeniom.

Analitycy Vectra MDR i analitycy bezpieczeństwa po stronie klienta współpracują w ramach platformy Vectra Threat Detection and Response w celu śledzenia, wykrywania zagrożeń, ustalania priorytetów oraz badania i reagowania na trwające ataki. Niezależnie od tego, czy klienci zdecydują się na rozszerzenie lub outsourcing swoich operacji bezpieczeństwa, model współodpowiedzialności firmy Vectra zapewnia stałą komunikację i współpracę między analitykami Vectra MDR i analitykami klienta.

Vectra MDR wykorzystuje opartą na sztucznej inteligencji technologię Attack Signal IntelligenceTM, pozwalającą zautomatyzować proces wykrywania zagrożeń, selekcji i ustalania priorytetów, zmniejszając w ten sposób szum informacyjny, liczbę fałszywych alarmów i niwelując problem wypalenia analityków w zespołach SOC. Dzięki usługom opartym na technologii Attack Signal Intelligence zespoły ds. bezpieczeństwa klientów mają pełny wgląd i kontekst tego, jak atak postępuje w całym łańcuchu cyber kill chain - co ostatecznie powstrzymuje je przed przeobrażeniem się w naruszenia.

"Wraz ze wzrostem skali i wyrafinowania cyberzagrożeń zespoły ds. bezpieczeństwa są obciążone przytłaczającym szumem alertów i niewystarczającymi sygnałami dotyczącymi prawdziwych zagrożeń, próbując jednocześnie bronić rozszerzających się powierzchni ataków w chmurze hybrydowej" - powiedział Kevin Kennedy, wiceprezes ds. produktów w Vectra AI.

"Vectra MDR zapewnia zespołom ds. bezpieczeństwa zasoby, których potrzebują do powstrzymywania ataków 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w tygodniu, niezależnie od tego, czy potrzebują tylko wiedzy analityka bezpieczeństwa, który pozwoli im wzmocnić własne zespoły ds. operacji bezpieczeństwa, czy też chcą całkowicie przenieść te funkcje na zewnątrz. Vectra MDR wraz z Attack Signal Intelligence zapewnia zespołom ds. bezpieczeństwa zarówno informacje o zagrożeniu potrzebny do powstrzymania ataków, jak i zasoby i wiedzę niezbędną do wyprzedzenia ataków w dzisiejszych centrach operacji bezpieczeństwa" - zaznaczył.

Usługi Vectra MDR wspierają zespoły bezpieczeństwa w następujących obszarach:

Ludzka inteligencja, która nie śpi
Całodobowa usługa „eyes-on-glass” z ekspertyzą w zakresie chmury, analizą zagrożeń i przygotowaniem zgodnych z najlepszymi praktykami zasad działania do proaktywnego wykrywania, ustalania priorytetów, badania i powstrzymywania ataków.

Rozbudowa zespołu ds. bezpieczeństwa
Vectra MDR to sposób na rozbudowę zespołów bezpieczeństwa, który dodaje do Twojego zespołu analityków dysponujących wiedzą zdobytą w setkach środowisk klientów. Weź udział w cyklicznych spotkaniach, podczas których nasi eksperci ds. bezpieczeństwa omawiają specyficzne dla danego klienta problemy oraz globalne trendy, stan bezpieczeństwa i wydarzenia w sieci.

Optymalizacja platformy Vectra
Doradztwo w zakresie najlepszych praktyk w zakresie integracji Vectry z istniejącymi przepływami pracy i procesami przy jednoczesnym zapewnieniu, że wdrożenia odbywają się gładko i umożliwiają gromadzenie właściwych danych w celu zapewnienia wymaganego podglądu infrastruktury.

Źródło: Vectra.ai

Logowanie i rejestracja