W porównaniu do technologii takich jak telefon, komputery czy Internet, ewolucja sztucznej inteligencji przebiegała dotąd stosunkowo wolno. Wydaje się jednak, że nadszedł moment, w którym AI jest dostępna dla prawie każdego, a branża technologiczna wkracza w nowy rozdział. Sztuczna inteligencja może pomagać rozwiązać wyzwania biznesowe, takie jak automatyzacja czy skalowanie przedsiębiorstwa.
Ai powinna być jednak traktowana jako narzędzie i oceniana na podstawie uzyskanych dzięki jej użyciu wyników. Zdaniem Hansa Rotha, SVP & General Managera w firmie Red Had:
● Sama AI nie jest wystarczająca. To ludzie są prawdziwą tajną bronią,
● To nie ilość danych powinna stanowić kryterium oceny algorytmów, ale ich jakość,
● Open source jest najlepszą opcją do tworzenia rozwiązań SI specyficznych dla branży.
Więcej wniosków i spostrzeżeń eksperta Red Hat znajdziesz w materiale opublikowanym w sekcji Artykuły.
Przeczytaj koniecznie:
→ 7 wyzwań, które może rozwiązać AI (z niewielkim wsparciem)